söndag 6 januari 2008

Snälla killar.

Sally säger saker som får mig att förundras. När hon hävde ur sig att tjejer vill ha snälla killar så vet jag att hon ljuger. Jag bara väntar på att hennes näsa ska börja växa. Men av någon anledning så funkar det inte så utan jag får själv konstatera att hon ljuger. Eller ljuger och ljuger, hon säger något för att vara snäll.

Jag är nämligen för snäll, oftast. Det jag kan säga om att vara för snäll är att det straffar sig. För snäll innebär att tjejer inte vill ha mig. Punkt. Snällhet är alltså inte alls en grundförutsättning för en relation. Det jag har märkt är att om jag är elak så är tjejerna också mer intresserade. Dissar jag så kommer tjejen. Skiter jag i att svara på ett sms så blir tjejen tokig och mer kär. Alltså är det som så att när jag är dum så blir tjejen mer tänd. Mer intresserad. 

Vet dock inte om taktiken håller i längden. Kan tänka mig att dum bara är bra i början. Intresseväckande liksom. Sen blir det nog andra bullar.

Inga kommentarer: