måndag 7 januari 2008

Sally är i Götet

Det är med en stor suck jag konstaterar att Sally befinner sig i Götlaborg. Jag förstår inte alls vad hon ska dit och göra. Hon påstår att hon är där och arbetar men jag har svårt att förstå varför hon måste fara ända till Götlaborg för att göra det. 

Ibland tänker jag att hon envisas med att vara på västkusten bara för att slippa mig. För att hon vet att det inte är en chans på jorden att jag tänker resa till Götlaborg. Inte en chans. Men oftast så tror jag det är för att hon trivs med sitt jobb. 

Själv ska jag resa till Åre på fredag. Ska träffa bror som är där och jobbar. Kan tänkas att det blir en hel del härlig skidåkning och en och annan öl. Ja, min bror ha äntligen lärt sig att dricka denna ädla dryck. Mitt sunda leverna får stryka på fötterna över helgen.

En gång till. Varför är Sally i Götlaborg?

Inga kommentarer: