torsdag 23 oktober 2008

Sally, kaffe och parfym

Ikväll ska jag träffa Sally. Ska bli kul. Det svåraste kommer att bli att spela ostressad och avslappnad (vilket jag absoult inte är). Sally hatar när jag är stressad då hon säger att jag blir "frånvarande och ointresserad". Just nu sitter jag och övar på att se ostressad ut. Min kollega säger att jag inte lyckas så bra. Typiskt. Måste springa och hämta en till kaffe.....

Tänkte i alla fall slänga upp tre sköna grejer på bloggen.

1. En manlig parfym med en sådan där "puff-kudde", eller vad det nu kallas. Ser lite brudigt ut men jag tror att jag gillar det! Manolo har en skön parfymspecial här.



2. Mössor behövs nu! Och snygga måste de vara. Givetvis. De här är från Sid and Sally och Quiksilver och finns här och här.





3. Snygga dojjor från Urbana!


Nu, kaffe!

/ Sid

Sid bloggar för www.sidandsally.com.

Inga kommentarer: