torsdag 30 oktober 2008

Halloweeeeen!!!!

Snart är det Halloween och jag är laddad upp till tänderna! Mina kollegor ska fixa en stor fest här på jobbet och jag har givetvis lyckats lura hit Sally. Det var länge sedan jag var så här laddad inför en fest (kanske har det med min förkärlek för att klä ut mig att göra :)



Förra året var jag Halloween-sjuk så i år ska jag ta igen det hela genom att dricka extra mycket röda blod-drinkar (läs rött vin), äta extra mycket spindel-godisar och vara så där allmänt läskig.

Eller så fegar jag ur och kommer till festen så här (från Levis).....




.....så här (från Lee).....



....eller kanske så här!



Happy Halloween! / Sid

Sid bloggar för www.sidandsally.com.

2 kommentarer:

Anonym sa...

T-shirtarna är snygga som...
Men är det inte synd att inte ta chansen att klä sig lite galet?

Anonym sa...

Buuuus eller gooodis?!