torsdag 2 oktober 2008

Min startsida på datorn....

..... är från och med idag Manolo.se. Tidigare har jag haft Dagens Nyheter, Dagens Industri och NyTeknik som startsidor. Mest för att det ser bra ut. Sedan insåg jag att jag aldrig läste någon av dessa! Från och med idag vågar jag stå för att jag gillar kläder och hellre läser om senaste skomodet till morgonkaffet. Undrar om min chef tycker att detta är en lika bra idé (det är på jobbdatorn jag bytt startsida. Vad jag har för startsida på min privata dator är jag inte tillräckligt modig för att våga berätta :) Men chefen får tycka vad han vill. Det är ju trots allt med reklam jag jobbar & då behöver man INSPIRATION!!!

Just nu sitter jag och funderar kring om jag ska investera i någon form av duffel (eller om det känns lite för "brudigt"). Har inte bestämt mej än. Manolo har i alla fall (nästan) fått med mina grymma chinos i detta kollage! (Bild).

Manolo´s röda brallor



Mina röda brallor (från Dr Denim).


Sid bloggar för www.sidandsally.com. 

Inga kommentarer: