torsdag 4 december 2008

Årets första julmiddag

Ja ha, då var årets första julmiddag avklarat. Denna gång med ett glatt gäng jag jobbat med. Massor med mat och vääääldigt mycket efterrätt. & en hel del öl. Med andra ord - lite för mätt och belåten.

Jag vet inte vad det är men jag blir alltid lite vemodig på sådana här middagar. Som att det skulle betyda slutet på någonting. Slutet på någonting positivt. Men så behöver det ju så klart inte var. Men lite vemodig känner jag mej allt......

Nu till något roligare. Så som att Therese på Sid and Sally har satt ihop ett litet fint jul-kollage som hon tycker att jag ska publicera på min blogg. Så klart att jag gör Therese! (Så länge du fortsätter att ha bra stil och väljer ut snygga grejer dvs).



God Natt! / Sid

Sid bloggar på www.sidandsally.com

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Sid!
Kul att du gillade mitt kollage.

Ha en härlig helg!
Kram Therese