onsdag 17 december 2008

Gnuggar mina geniknölar

Alltid lite stressigt att få ihop det där med julklapparna. Brorsans paket är kirrat (han är enkel att köpa till. Bara att köpa något man själv skulle vilja ha, men någon storlek mindre, då min bror ännu inte lagt på sig tendenser till mage :)

Mamma och pappa skickar man bäst på restaurang. Farmors present fixas på julmarknaden i helgen. Så brukar jag alltid köpa present till min favorit-kusin Magnus 34. Får bli någon form av leksak från BR i år också (vi köper aldrig "seriösa" presenter till varandra.)

Men nu till den stora frågan - nämligen: VAD I HELA VÄRLDEN SKA JAG KÖPA TILL SALLY I ÅR? Jag försöker att minnas vad jag köpte förra året men inser att jag faktiskt glömt bort denna viktiga lilla detalj. Men så plötsligt kommer jag på den fantastiska idén att se om jag bloggade om Sally-presenten för ett år sedan. Men - nix, bloggen ger inte något svar.

Kläder är totalt uteslutet då Sally i princip har ALLT i klädväg. Just nu lutar det nog åt att ge bort en upplevelse. Hmmmm.

Åter till gnuggandet utav geniknölarna!

/ Sid

Sid bloggar för www.sidandsally.com.

Inga kommentarer: