tisdag 16 september 2008

Tillbaks efter lååååång semester

Ok, då har man så klart tagit en alldeles för lång semester ifrån bloggandet..... Ops. Om jag ska sammanfatta vad som har hänt den senaste tiden, skulle nog storyn låta en aning rörig. Det har lixsom hänt lite för mycket för att Sid´s hjärna ska hänga med. Sommar på västkusten, en snabb visit i Kalmar (hälsa på föräldrarna måste man ju), en sväng till Barcelona (helt underbart). Kan inte riktigt sätta fingret på det hela, men förvirring kan nog sammanfatta den senaste månaden.

Så har jobbet på reklambyrån varit snurrigt värre. Lite för mycket kunder. Lite för lite tid. Om jag ska vara ärlig så har jag inte det minsta lust att leka kreativ vid ett skrivbord just nu. Men alla har väl sina jobbsvackor.

När det kommer till bloggen har jag nog däremot fått en massa inspiration. Nu kommer ju hösten och då gäller det att vara snygg! Kommer snart att leverera ett mode-blogg-inlägg. Först tänkte jag dock att ni skulle få njuta av värdlens kanske bästa låt!





Sid bloggar för www.sidandsally.com.

Inga kommentarer: