tisdag 5 maj 2009

Seglarsommar


Piké 698 kr, jacka 2 298 kr, shorts 1 298 kr. Allt från Ocean Works.

Nu är äntligen våren här och det betyder att sommaren och allt som kommer därtill ligger precis runt hörnet. Just nu sitter jag och drömmer mig bort till den årliga seglingssemestern i skärgården med mina vänner. Om jag blundar kan jag nästintill känna havsdoften, höra vågorna brus och känna solens strålar värma mitt ansikte.
Känner dock att min garderob med seglarkläder behöver ett ansiktslyft. Därför tror jag detta set från Ocean Works skulle passa perfekt. De erbjuder en fantastisk komfort och håller för både väder och vind, vilket är ett måste för vår tuffa segling. Som ni vet i denna livsstil är det minst lika viktigt att kläderna fyller en annan viktig funktion. Man vill ju givetvis vara snyggast på after-sailen i Sandhamn eller på Marstrand.

/ Sid

Inga kommentarer: